بهترین زمان برای ارسال ایمیل تبلیغاتی

بهترین زمان برای ارسال ایمیل تبلیغاتی

هنگامی که از ایمیل مارکتینگ استفاده میکنید شما به صورت مستقیم با کاربرانی در ارتباط هستید که شما را انسان و شخص قابل اعتمادی میدانند . بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین روش های بازاریابی محصولات می باشد که بهترین نتیجه را برای شما خواهد داشت . اما سخت ترین بخش آن ارسال ایمیل ها در زمان مناسب می باشد

هنگامی که شما یک کمپین ایمیل ایجاد میکنید مطمئنا هدف شما تشویق کاربران به باز کردن و مشاهده و در نتیجه کلیک می باشد . بنابراین باید زمان مناسبی برای ایمیل های خود در نظر بگیرید که بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد

در این مطلب ما در مورد اهمیت زمان بندی ارسال ایمیل صحبت خواهیم کرد تا کمپین های ما با نتایج مطلوبتری رو به رو شوند

خب بیاید شروع کنیم !

چرا زمان بندی در ارسال کمپین تبلیغاتی مهم است ؟

تمام مردم در طول شبانه روز ایمیل های خود را بررسی میکنند و اگر اینطور است چرا ما باید زمان خاصی را برای انتخاب ایمیل های ارسالی خود در نظر بگیریم  ؟

این سوالی است که من ساعت ها با آن درگیر بودم و با توجه به آزمون خطاهای بسیار زیاد و بررسی نتایج برخی همکاران به یک نتیجه تقریبا ثابت دست یافته ایم که دراین مطلب به صورت رایگان با شما به اشتراک خواهیم گذاشت

در واقع زمان بندی و روزی که ایمیل های خود را ارسال میکنید بسیار مهم است زیرا اگر آنها را در زمان مناسب ارسال کنید منجر به دریافت نتیجه بهتر و مطلوبتری خواد شد

به عنوان مثال ،شما یک ایمیل برای فروش محصولی به صورت آنلاین ارسال می کنید . اگر شما در ساعت 10 شب این ایمیل را ارسال کنید نیمی از مخاطبان شما موفق به خواندن ایمیل شما نخواهند شد چرا که آنها خواب هستند و حتما انتظار ندارید که آنها از خواب بیدار شده و ایمیل شما را بخوانند و بعد کارتشان را برداشته و محصولتان را خرید کنند .

امیدوارم این مثال شما را با اهمیت زمان بندی ارسال ایمیل آشنا کرده باشد . ارسال ایمیل ها در زمان مناسب منجر به افزایش میزان فروش محصولات شما خواهند شد

بهترین زمان برای ارسال ایمیل تبلیغاتی

زمان مناسب برای ارسال ایمیل های شما چه وقتیست ؟

با توجه به تحقیقاتی که انجام داده ایم نتایج نشان دهنده این موضوع می باشد که بهترین زمان ارسال ایمیل از سه شنبه تا پنجشنبه بین ساعت 8:00 تا 10:00 صبح می باشد . زیرا این روزها با توجه به سبکی کار (تقریبا اوج کار روزهای شنبه تا دوشنبه می باشد) مردم صبح ها ایمیل های خود را چک میکنند و اگر ایمیل شما جذاب و بالاتر از بقیه باشد بیشتر به دل خواهد نشست

با این حال زمان حقیقت اینه که زمان استانداردی وجود نداره . نتایج ما نشان می دهند همه افراد در این روزها ایمیل های خود را باز نمیکنند و ایمیل های ما را نمیخوانند اما ما بهترین نتایجمان را در این روزها دریافت کرده ایم

این تقسیم بندی برای همه مشاغل و کارها به درستی جواب نمیدهد . فرض کنید مخاطب شما قشر پزشکان باشند . با توچه به شیفت های مختلف میتوان پیشنهادات متفاوتی برای دسته خاصی ارسال کرد . مثلا بسیاری از نتایج در مورد پزشکان در زمان های شیفت شب بسیار مناسب به نظر می رسد در حالی برای شغل های مختلف متفاوت خواهد بود

هیچ زمان مناسبی برای ارسال ایمیل به مشترکین وجود ندارد . شاید فکر کنید این مساله یک چالش بسیار بزرگ است اما ما به شما چند گام ساده برای موفقیت بیشتر کمپینتان پیشنهاد خواهیم داد

 

ما در مطلب بعدی در مورد اینکه چگونه زمان مناسب برای ارسال ایمیل به کاربران خود را بیابیم صحبت خواهیم کرد

 

ارسال دیدگاه