پشتیبانی وهاب آنلاین از طریق تیکت انجام میشود و شماره تماس برای مشاوره می باشد.

آموزش پاسخ خودکار به تیکت های whmcs

آموزش پاسخ خودکار به تیکت های whmcs – در این آموزش تصویری از مجله وهاب آنلاین یاد میگیریم چگونه به تیکت های کاربران در وضعیت ها ، اولویت ها و دپارتمان های مختلف پاسخ های خودکاری پس از گذشت دقایقی ارسال کنیم و تیکت ها را در حالت های مختلف برای مدیران مختلف و دپارتمان ها و اولویت های مختلف تغییر وضعیت دهیم .

گام های آموزشی در این ویدئوی

  • گام اول : ست کردن کرون در هاست
  • گام دوم : تنظیم متن تیکت ها و وضعیت ها
  • گام سوم : کار تمام است

پاسخ خودکار به تیکت های whmcs

همانطور که در گام های مختلف مشاهده کردید به راحتی در دوگام ساده که به صورت ویدئویی در این مطلب آموزش داده شده است میتوانید پاسخ خودکار به تیکت های whmcs (مشاهده داکیومنت سایت whmcs) خود ارسال کنید و کاربران را برای مدیران خاص ، با دپارتمان ها ، وضعیت ها و اولویت های خاص پرچم بزنید و ایمیل هایی خودکار نیز برای مدیران ارسال نمایید .

هیچ فرقی نمیکند این بخش از whmcs وظیفه انجام این امور را به صورت خودکار به عهده دارد و نیازی به نصب هیچ افزونه ای برای پاسخ خودکار به تیکت ها نخواهید داشت .

[flowplayer src="https://s9.vahabonline.ir/2020/m04/AutoTicketReplay.mp4" poster=""]

آموزش تنظیم پاسخ خودکار به تیکت های whmcs

در ابتدا کرون جاب را از بخش مشخص شده در ویدئو ست کرده و روی حالت اجرا هر 5 دقیقه قرار میدهیم و سپس تیکت های جدیدی با موضوعات مورد نظر خود ایجاد میکنیم . در این روش شما میتوانید برای انواع دپارتمان ها و وضعیت ها پاسخ خوکار تعیین کنید . اگر نیاز دارید در زمان کمتر از 5 دقیقه به تیکت ها پاسخ داده شود اجرای کرون تنظیم خودکار را بر روی 1 دقیقه قرار دهید .

در این آموزش ما بدون هیچ افزونه whmcs ای به راحتی از طریق امکانات خود سیستم توانستیم به تیکت ها پاسخ های خودکاری ارسال کنیم . در واقع نیاز به هیچ افزونه ای برای اینکار نخواهیم داشت و خود whmcs این قابلیت را در دل خود جای داده است .

انشالله در آموزش های بعدی نیز تصمیم داریم بخش های مختلف whmcs را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم تا دیگر کاربران ایرانی هیچ مشکلی در کارکردن با whmcs نداشته باشند .