در آموزش ویدئویی پاسخ خودکار به تیکت های whmcs یاد میگیریم چگونه به تیکت های کاربران در وضعیت ها ، اولویت ها و دپارتمان های مختلف پاسخ های خودکار ارسال کنیم. این آموزش به سادگی با ابزار پیشفرض whmcs انجام می شود و نیاز به هیچ افزونه ای ندارد .
آموزش پاسخ خودکار به تیکت های whmcs – در این آموزش تصویری از مجله وهاب آنلاین یاد میگیریم چگونه به تیکت های کاربران در وضعیت ها ، اولویت ها و دپارتمان های مختلف پاسخ های خودکاری پس از گذشت دقایقی ارسال کنیم و تیکت ها را در حالت های مختلف برای مدیران مختلف و دپارتمان ها و اولویت های مختلف تغییر وضعیت دهیم .
همانطور که در گام های مختلف مشاهده کردید به راحتی در دوگام ساده که به صورت ویدئویی در این مطلب آموزش داده شده است میتوانید پاسخ خودکار به تیکت های whmcs (مشاهده داکیومنت سایت whmcs) خود ارسال کنید و کاربران را برای مدیران خاص ، با دپارتمان ها ، وضعیت ها و اولویت های خاص پرچم بزنید و ایمیل هایی خودکار نیز برای مدیران ارسال نمایید .
هیچ فرقی نمیکند این بخش از whmcs وظیفه انجام این امور را به صورت خودکار به عهده دارد و نیازی به نصب هیچ افزونه ای برای پاسخ خودکار به تیکت ها نخواهید داشت .
[flowplayer src="https://s9.vahabonline.ir/2020/m04/AutoTicketReplay.mp4" poster=""]
در ابتدا کرون جاب را از بخش مشخص شده در ویدئو ست کرده و روی حالت اجرا هر 5 دقیقه قرار میدهیم و سپس تیکت های جدیدی با موضوعات مورد نظر خود ایجاد میکنیم . در این روش شما میتوانید برای انواع دپارتمان ها و وضعیت ها پاسخ خوکار تعیین کنید . اگر نیاز دارید در زمان کمتر از 5 دقیقه به تیکت ها پاسخ داده شود اجرای کرون تنظیم خودکار را بر روی 1 دقیقه قرار دهید .
در این آموزش ما بدون هیچ افزونه whmcs ای به راحتی از طریق امکانات خود سیستم توانستیم به تیکت ها پاسخ های خودکاری ارسال کنیم . در واقع نیاز به هیچ افزونه ای برای اینکار نخواهیم داشت و خود whmcs این قابلیت را در دل خود جای داده است .
انشالله در آموزش های بعدی نیز تصمیم داریم بخش های مختلف whmcs را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم تا دیگر کاربران ایرانی هیچ مشکلی در کارکردن با whmcs نداشته باشند .
8 دیدگاه